Opis
Karty pracy z edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 3. Zakres ćwiczeń doskonalących umiejętności dotyczące działań na liczbach, obliczeniach pieniężnych, zegarowych oraz kształtowania pojęć geometrycznych
Autor: Renata Naprawa, Alicja Tanajewska
Karty pracy z edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 3. Zakres ćwiczeń doskonalących umiejętności dotyczące działań na liczbach, obliczeniach pieniężnych, zegarowych oraz kształtowania pojęć geometrycznych przeznaczone są dla uczniów:
- z trudnościami w uczeniu się i zdobywaniu wiadomości oraz umiejętności z edukacji matematycznej,
- z trudnościami z zakresie wykonywania działań na liczbach (dodawania, odejmowania, mnożenia, dzielenia), wykonywania obliczeń pieniężnych, zegarowych,
- z problemami w zakresie kształtowania pojęć geometrycznych (obliczania obwodów figur geometrycznych, rysowania odcinków),
- objętych zindywidualizowaną ścieżką kształcenia w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne tj. edukacji matematycznej,
- objętych zajęciami indywidualnymi w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne tj. edukacji matematycznej
- z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, uczęszczających na zajęcia korekcyjno-kompensacyjne,
- z deficytami rozwojowymi w zakresie percepcji wzrokowej, słuchowej.
Spis treści
Karty pracy z edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 3. Zakres ćwiczeń doskonalących umiejętności dotyczące działań na liczbach, obliczeniach pieniężnych, zegarowych oraz kształtowania pojęć geometrycznych
Autor: Renata Naprawa, Alicja Tanajewska
1.1. Zakres ćwiczeń w uczeniu się i zdobywaniu wiadomości oraz umiejętności dotyczących działań na liczbach
1.2. Zakres ćwiczeń w uczeniu się i zdobywaniu wiadomości oraz umiejętności dotyczących kształtowania pojęcia liczby jako miary czasu
1.3. Zakres ćwiczeń w uczeniu się i zdobywaniu wiadomości oraz umiejętności dotyczących kształtowania pojęcia liczby jako miary długości
1.4. Zakres ćwiczeń w uczeniu się i zdobywaniu wiadomości oraz umiejętności dotyczących kształtowania pojęcia liczby jako wartości pieniężnej
1.5. Zakres ćwiczeń w uczeniu się i zdobywaniu wiadomości oraz umiejętności dotyczących rozwiązywania równań
1.6. Zakres ćwiczeń w uczeniu się i zdobywaniu wiadomości oraz umiejętności dotyczących rozwiązywania zadań tekstowych
1.7. Zakres ćwiczeń w uczeniu się i zdobywaniu wiadomości oraz umiejętności dotyczących kształtowania pojęć geometrycznych