STYMULACJA PRAWEJ I LEWEJ PÓŁKULI MÓZGU ZESZYT ĆWICZEŃ 4 - GRAFOPERCEPCJA
- Wydawca: Arson
- Rok wydania: 2011
- Wydanie: I
- Ilość stron: 88
- Oprawa: miękka
- ISBN: 9788361022244
19,90 zł
powyżej 300zł Najniższa cena z 30 dni: 19,90 zł
Zeszyty ćwiczeń z serii Stymulacja Prawej i Lewej Półkuli Mózgu są przeznaczone dla dzieci:
- zagrożonych dysleksją
- ze skrzyżowaną lateralizacją
- z trudnościami w nauce języka
Zadania zawarte w książce uczą kontrolowania wzrokiem wykonywanych czynności, naśladowania ruchu, organizowania czynności od strony lewej do prawej, precyzji posługiwania się dominującą ręką, rozszerzają pole widzenia, rozwijają koordynację wzrokowo - ruchową.
Ćwiczenia przygotowują do samodzielnego rysowania linii poziomych i pionowych, rysowania kółek, figur geometrycznych.
Dziecko po każdym etapie powinno samodzielnie (na oddzielnej kartce), rysować linie, figury i wzory.
Zadania rozwijają umiejętności wzrokowe, motoryczne, sekwencyjne, pamięć oraz koordynację wzrokowo-ruchową.
Ćwiczenia te są przydatne w terapii logopedycznej, reedukacyjnej.
Zeszyty te można wykorzystać do codziennej pracy z dzieckiem, w przedszkolu i w szkole.
Pozycja Zeszyt ćwiczeń 4 - Grafopercepcja składa się z 88 czarno-białych stron z perforacją (do wyrwania)
Seria Stymulacja prawej i lewej półkuli mózgu polecana jest przez prof. dr hab. Jagodę Cieszyńską.
Tagi: pomoce logopedyczne , logopedia książka ,
Etap I Rysowanie linii wewnatrz pola ograniczonego kreskami
Strona 1-3 dziecko rysuje kreskę poziomą
Strona 4-7 dziecko rysuje kreskę pionową
Strona 8-9 dziecko rysuje linię zaczynając od strony lewej do prawej
Etap II Rysowanie linii poziomych i pionowych
Strona 10-13 dziecko łączy punkty w linie poziome i pionowe zgodnie z instrukcją zawartą na stronie 10
Strona 14
Dziecko rysuje kreski rozpoczynając pracę od narysowanego na okręgu punktu
Etap III Rysowanie kółek
Strona 15-18
Dziecko rysuje kółka łącząc kreski, zgodnie z zaznaczonym strzałką kierunkiem
Etap IV Labirynty
Strona 19-24
Dziecko rysuje drogę jako powinno zwierzątko pokonać, w taki sposób, by nie dotknąć elementu, który omija
Strona 25-27
Dziecko łączy te same zwierzątka w parę
Strona 28-33
Dziecko prowadzi zwierzątko po drodze w labiryncie
Etap V Samodzielne rysowanie figur geometrcznych
Strona 34-39
Dziecko uzupełnia obrazek łącząc punkty w taki sposób, by powstał kwadrat, prostokąt lub trójkąt
Etap VI Wzory geometryczne
Strona 41-44
Dziecko rysuje wzór zgodnie z podanym przykładem
Zespół Klinefeltera to jedna z najczęściej występujących anomalii chromosomowych,...
czytaj więcej