B-LEARNING W DIAGNOZIE I TERAPII LOGOPEDYCZNEJ DZIECI
- Wydawca: Harmonia
- Rok wydania: 2019
- Wydanie: I
- Ilość stron: 248
- Oprawa: miękka
- ISBN: 978-83-7744-187-9
32,40 zł
powyżej 300zł Najniższa cena z 30 dni: 32,40 zł
B-learning w diagnozie i terapii logopedycznej dzieci
Autor: Joanna Jatkowska
Przedmiotem naukowych zainteresowań autorki niniejszej książki stał się w ostatnich latach rozwój językowy współczesnego dziecka w kontekście pojawienia się nowych mediów – komputerów, laptopów, tabletów, netbooków, komórek i smartfonów. Postęp technologiczny spowodował powstanie nieznanych do tej pory w edukacji, w tym także w logopedii, zjawisk e-learningu i b-learningu. […]
Koncepcja interaktywnych i multimedialnych lekcji logopedycznych, nazwanych e-logolekcjami, wpisała się w światowe trendy rozwoju edukacji, a przede wszystkim spodobała się dzieciom doskonalącym swoją wymowę oraz ich rodzicom, którzy coraz częściej poszukiwali w internecie profesjonalnej pomocy logopedycznej.
Ze wstępu
W polskiej literaturze specjalistycznej „b-learning” to termin nowy. Pochodzi z języka angielskiego – blended learning – co jest tłumaczone na język polski jako nauczanie mieszane, zmiksowane, hybrydowe lub komplementarne.
B-learning w diagnozie i terapii logopedycznej dzieci
Autor: Joanna Jatkowska
Zespół Klinefeltera to jedna z najczęściej występujących anomalii chromosomowych,...
czytaj więcej