
STRATEGIE I INNOWACJE ORGANIZACYJNE W POLSKICH UCZELNIACH
- Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Rok wydania: 2019
- Ilość stron: 314
- Oprawa: miękka
- ISBN: 9788323347279
35,91 zł
powyżej 300zł Najniższa cena z 30 dni: 39,90 zł
Książka Strategie i innowacje organizacyjne w polskich uczelniach analizuje problem współczesnego zarządzania w obszarze strategii i innowacji na uczelniach i podejmuje kwestie obecnych zmian w systemie szkolnictwa wyższego w Polsce. Walor publikacji stanowi różnorodność tematyki poszczególnych rozdziałów. Ich autorami są osoby o znaczącym dorobku naukowym i doświadczeniu praktycznym w zakresie ładu akademickiego i zarządzania instytucjami szkolnictwa wyższego. Monografia stanowić będzie ważną pozycję dla czytelników, których zainteresowania naukowe obejmują zarządzanie w sektorze szkolnictwa wyższego. Polecam ją zarówno osobom zarządzającym uczelniami wyższymi, jak i całemu środowisku naukowemu.
Z recenzji prof. dr. hab. Bogdana Piaseckiego