
PROMOCJA W APTECE
- Wydawca: MedPharm
- Rok wydania: Wrocław 2009
- Wydanie: 1
- Ilość stron: 150
- Oprawa: miękka
- ISBN: 9788360466445
powyżej 300zł Najniższa cena z 30 dni: 15,00 zł
Coraz bardziej konkurencyjne otoczenie rynkowe wymaga od właścicieli i personelu aptecznego coraz bardziej zdecydowanych, dobrze zaplanowanych, skutecznych działań marketingowych. Jednym z najważniejszych, i najskuteczniejszych elementów działań marketingowych są promocje. Dlaczego klienci powinni wybrać właśnie Państwa aptekę?
Niniejsza książka pozwoli dobrze zaplanować i kreatywne przygotować akcje promocyjne.
Nauczy Państwa jak:
• dystansować konkurencję i wygrywać walkę o klienta
• planować akcje i kampanie promocyjne
• budować pozycję apteki na rynku
• rozpoznawać i w pełni wykorzystywać pojawiające się okazje
• wyróżnić się w lokalnym środowisku
• kreować i wzmacniać markę naszej apteki w świadomości Pacjentów
• budować trwałe relacje z Klientami
• współpracować z lokalnymi partnerami
• skutecznie stosować elementy marketingu mix: produkt, cena, dystrybucja, promocja
Niewielu farmaceutów zna odpowiedzi na powyższe pytania. Niniejsza książka wypełnia zatem ogromną lukę w świadomości właścicieli i personelu aptecznego. Jeżeli chcą być Państwo lepsi i szybsi niż konkurencja,
po prostu muszą Państwo ją przeczytać !
Badania laboratoryjne stanowią fundament nowoczesnej diagnostyki medycznej i naukowej,...
czytaj więcej