
FINANSOWANIE MARKETINGU W OCHRONIE ZDROWIA W.2
- Wydawca: CeDeWu
- Rok wydania: 2024
- Ilość stron: 220
- ISBN: 9788381028523
powyżej 300zł Najniższa cena z 30 dni: 66,00 zł
Książka ukazuje, przy pomocy jakich metod marketingowych placówki zdrowotne mogą rozpoznawać pozamedyczne oczekiwania pacjentów, a następnie ich pozyskiwać i utrzymywać jako nabywców usług w długim okresie (rozdziały I i II). Przedstawia źródła finansowania działalności wewnętrzne i zewnętrzne (rozdział IV i V) oraz powiązania między strategiami marketingowymi a strategią finansowania (rozdział III). Walorem omawianej pracy jest komunikatywny sposób prezentacji i sekwencyjne ujęcie problematyki, zapewniające logicznie spójną konstrukcję. Liczne przykłady, rysunki i tabele pozwalają lepiej zrozumieć prezentowane treści. (...) Książka jest adresowana do szerokiego grona Czytelników. Opracowanie może stanowićzarówno podręcznik akademicki dla studentów studiów medycznych (kierunku lekarskiego i zdrowie publiczne) i podyplomowych (z zakresu zarządzania ochroną zdrowia), jak i źródło inspiracji dla menedżerów placówek zdrowotnych. dr hab. Iga Rudawska, prof. Uniwersytetu Szczecińskiego, fragment recenzji
Zespół policystycznych jajników to zaburzenie, które charakteryzuje się: nieregularnymi...
czytaj więcejZrozumienie mechanizmów odpowiedzialnych za krzepnięcie jest fundamentalne, aby móc...
czytaj więcej