
JAK UCZY SIĘ MÓZG
- Wydawca: PWN
- Rok wydania: 2013
- Ilość stron: 350
- Oprawa: miękka
- ISBN: 9788301152611
80,10 zł
powyżej 300zł Najniższa cena z 30 dni: 80,10 zł
Książka poświęcona jest szeroko rozumianej problematyce uczenia się widzianej z perspektywy neurobiologii, psychologii i pedagogiki. Autor w ciekawy sposób omawia zagadnienia dotyczące neurologicznych podstaw uczenia się, opierając się na najnowszych badaniach nad mózgiem. Stara się przekonać czytelnika, że z badań nad mózgiem można wyprowadzić wnioski praktyczne istotne dla szkoły, uniwersytetu i społeczeństwa. Szczegółowo przedstawia proces uczenia się w ciągu życia, także w okresie prenatalnym. Wyjaśnia dlaczego dzieci przejawiają trudności w uczeniu się (np. czytanie, matematyka). Omawia procesy uczenia się w świetle różnych zagadnień i problemów społecznych (kooperacja, wartości, przemoc).
Prezentuje wnioski dotyczące nauczania szkolnego, np. wyniki międzynarodowych badań nad poziomem osiągnięć szkolnych (PISA) przeprowadzonych także w Polsce.
Erysipelothrix rhusiopathiae to bakteria, która ma zdolność do zakażenia szerokiego...
czytaj więcejChoroba kociego pazura, znana również jako bartonelloza, to infekcja wywoływana...
czytaj więcejCytologia jest jednym z najważniejszych narzędzi diagnostycznych stosowanych we współczesnej...
czytaj więcejEEG (elektroencefalografia) to nieinwazyjna metoda diagnostyczna, służąca do rejestracji...
czytaj więcejZespół jelita drażliwego jest przewlekłą chorobą przewodu pokarmowego o charakterze...
czytaj więcej